miabel9 Benim kızım 18 aylık 78cm. Yaşıtlarına göre kısa evet ama kendi persentil tablosuna göre iyi ilerliyor dedi doktoru. Çünkü benim boyumda kısa ve kızım tamamen bana benziyor. Doğduğunda da minik doğmuştu
buse34_ miabel9 valla benim boyum 171 babasida 178 falan heralde anlamadım hep aynı evrede olcuyirum oyle
miabel9 buse34_ bir anda artabiliyormuş doktorumuz öyle söylemişti. Benim boyum 1.56 eşimin 1.78 . Kızım benim kopyam her yönüyle.