caglahnrl Bebeğimi çocuk kardiyolojiye muayeneye götürdük ve anne karnında oluşan ince bir damar kalmış bebeğimin kalbinde doktor zamanla kaybolur önemli bir şey değil 4 ay sonra tekrar gelin dedi ama aklıma takıldı daha önce başına gelen var mı