Kaardelen yenianne___ Diğer gebeliğiniz de boyadıysanız bir sorun olmaz demekki. Bende boyadım ama doktorumun izniyle. Siz de sorarak hareket edebilirsiniz.
UrbanMom yenianne___ benim saçımda sadece balyaj vardi dibi kendi rengiydi ona rağmen doktor boya kesinlikle yasak demisti.