Ya ilk bebeğim bilmiyorum haliyle 3 ay 3 günlük bıraksam kalkacak oturacak başını ana kucağından kaldırıyor beşikte kaldırıyor yastığa koysam kaldırıyor beşikte bir geriyor kendini boynunu gövdesini korkuyorum sanki beli kırılacak boynu kırılacak bunlar normal mi ya ?