birisii2 Kızlar 2 gün önce doğum yaptım 2. Çocuğum 2 gündür göğüs ucım yara ve emerken çok ağrıyor lansinoh göğüs kremi sürüyorum ne yapacağım akıl verin bana
busrac10 birisii2 canım benimde aynı şekildeydi kanıyordu falan silikon uc ve lansinoh ve incia göğüs ucu kremi kullandım
aysegullyz birisii2 gogus ucuna tahinin uzerindeki yagi surup bekletin oda cok iyi gelir hizli etki eder bana faydasi olmustu
birisii2 Gul-42 bende onu soracaktım bende almayı düşünüyorum küçük yerde yaşadığım için merkeze gidince bir bakayım olmadı
busrac10 birisii2 bende yaradı bebeğim 8 aylık oldu ben hala kullanıyorum çünkü ısırmaya başladı rahat ettim açıkçası
aysegullyz birisii2 emzirirken ucunu silebilirsiniz ben emzirdikten sonra surup bi sonraki emzirmye kadae bekletiyordum
dilek2434 Lansinoh ayva çekirdeği bir çok şey denemiştim ama çareyi garmaston pomad da buldum en iyisi tüm hamilelere öneriyorum lansinoh hiç bir işe yaramıyor
gunestuggce birisii2 lansiloh ve gümüş kapak. İkisini bir kullanmayın diyorlar ama ben ikisinden fayda gördüm, ama en iyi gelen gümüş kapaktı. Çok sızladığında yıkayıp koyuyordum soğuk soğuk çok iyi geliyordu