Aramızda komik bulduğumuz için çorabını koklayıp yüzümüzü buruşturup “ııyyyy çok kötü kokuyor” diyoruz. Bebeğim de aynısını yapmaya başladı, çorabını koklayıp yüzünü buruşturuyor sonra gülüyor 😅 Çok komik görünüyor ama başkasının yanında yapmaz umarım