mavigibibakti Bildiğimiz sade kek yapıp İçini açıp meyve falan koysam üstüne de pasta kreması ile kaplasam olur mu sizce üstüne de yazı Yazacağım bu arada yuvarlak kalıbım var Ona yapıp çıkarsam Hatta 2 parça pişirsem belki ortadan ikiye bölemem diye olur mu ki
Ogulluana mavigibibakti yapılır mı yapılır ama ben sevmiyorum kekten yapılan pastayı lezzet kesinlikle fark ediyor.
nadidelifora mavigibibakti normal pandispanya yapın. Fırın tepsisine dökün. Mesela dört yumurtalı bir tarif yapin. Piştikten sonra tabakla yada başka Yuvarlak biseyle kesip iki tane pandispanya elde edin. Daha yüksek isterseniz iki tane kek pişirin. Dört kat olur. Kekten pasta çok olmuyor bence. Fazla sünger gibi oluyor. Pasta pandispanya ile yapılır.