Kartanesi26_ Kızlar hergün bebeğinizle çıkıyor musunuz ? Biz hava çok çok soğuk olmadığı sürece yarım saat de olsa hava almaya iniyoruz asla duramıyoruz evde 😅genelde parka götürüyorum yada markete gidiyoruz eksikleri almaya sizler nereye gidersiniz 🥳
barismom Kartanesi26_ çıkıyoruzz evimin önü park yanı park berisi park bayılıyor bırakta beni gidiyim diyor 9. 5 aylık çıldırıyor emekleyip beni terk edecek küçük canavarım 🥹
Zumra_Fatma Kartanesi26_ don olmadığı sürece dışarı çıkıyoruz gurbetteyiz evde canımız sıkılıyor valla bime gidiyoruz çoğunlukla parkada gidiyoruz bu şekilde
Kartanesi26_ barismom bizim de öyle evin arkasında hemen var emeklerken de bırakıyordum bende ya zaptolmuyordu 😅
Pamukhanim_ Kartanesi26_ evimiz Bahçeli salıncak ve kaydırak var kum var bahçede oynarız meyve ağaçları falan var dolaşır kendisi ben balkondan izlerim bahçe dışına çıkmayız günlük 3 defa en az çıkıyoruz artık yarım saat 1 saat
gg3848 Kartanesi26_ biz de durumlar aynı hava çok soğuk değilse ya da yağmur yağmıyorsa mutlaka ya bir markete gidiyorum ya biraz gezip dolaşıp geri dönüyoruz🤗
Asyaveannesi04 Kartanesi26_ İşe gittiğim halde 5 de geliyorum, günler uzayınca çıkarıyorum kızım kreşe gidiyor ama 1 saat parkta oynamayı seviyor
Kaardelen Kartanesi26_ Her gün çıkmıyoruz ama havalar iyi olmaya başladı artık sitemizin bahçesine yada sahile vesaire çıkarız artık.
canmanayvesuyu Kartanesi26_ 20 aylık her reyona saldırıyor kasada beklemek istemiyor zorlarsam kendini yerlere atıyor falan 😅
barismom Kartanesi26_ bırakamıyorum ben ya deli gibi sallanıyor bebeler çarpaelar bide her şeyi ağzına atar 🤣
gg3848 Kartanesi26_ evet hem çocuk çok sıkılıyor zaman geçiremiyor vallahi ben de sıkılıyorum en azından dışarı çıkıp biraz dolaşınca zaman geçiyor hem de hava alıyoruz🙈
mercankus Kartanesi26_ evde durmuyorum oğlumu okula getir götür ordan futbola getır götür çarşı pazar market arkadaş gezmesi kafe tabıkı evde de ısler yapılıyor pratık bır kadınım😀 kızım doğduğundan beri kar kış demedık yani suan bır buçuk yaşına gelıyor cıcegım ❤️