Hanis Kızlar kızım hiç eskisi gibi emmiyor zorla emziriyorum memede sürekli ağlıyor kafasını çeviriyor emmek istemiyor napacagimi şaşırdım sizlerde durum nasıl bebişlerinizin kiloları ne kadar
Hanis Hafsa_23 evet normalde 1 ayda 1 kilo kusur kilo alıyordu bu az çok az aldı malesef bu yüzden..😟
Egzolgun Emzik ve biberon kullaniyor musunuz? Bu isin uzmanlari tentene temas, birlikte dus almayi öneriyor. Ve tabiki de emzigi ve biberonu hayatinizdan cikartmayi.. Ayrica 3. Ay atak dönemi o yüzden sorunlu emme dönemi yasiyor olabilirsiniz.
Hanis Egzolgun Yok ne emzik ne biberon hiç ama hiç vermedim gaz problemimiz de yok sanırım dediğiniz gibi atak dönemi insallahh bı an önce geçer