Merhaba anneler
Ben calisiyorum evde kayinvalidem bakiyor bebegime (3 aylık) dolapta asagi rafta duran 1 aylık anne sutunu bebegime vermis kayinvalidem üzerinde tatih yaziyor evet ama ağladığı için telaşlanmış. Bu durumu yaşayan var mı nolur yardım edin doktorla görüştüm gözlem dedi 4 saat olmuş herhangi bir belirti yok.