umaykusunannesii Kızlar sorum başlıkta. Kızm 22 aylık ortapedik ayakkabıda giydiriyorum doktora vs de götürdüm ama ayaklarının önleri içe doğru basıyor. Nasıl geçecek? Böyle bir sorun yaşayan var mı 😢
umaykusunannesii simseklivekalpli hayır sadece ortapedik ayakkabı aldım bizde malum marka Vicco ile yola devam ettik
umaykusunannesii gg3848 yani D vitaminine devam edelim, kendiliğinden geçecek dedi ama anne yüreği el vermiyor :(
gg3848 umaykusunannesii doktor böyle söylediyse içiniz rahat olsun eğer daha önemli bir durum görseydi mutlaka özel ayakkabı önerirdi gelişim döneminde olduğu için hafif bir iç içe basma genelde düzelir tamamen kalbinizi ferah tutun🙏🏻