damlaaa_1 @miniminisevgilimm pazartesi kan vereyim canım o zaman değeri atsam sana bakabilir misin rica etsem
patlakprezervatif damlaaa_1 tekrar kan vermeniz lazım. 1,20 çıktığı halde doktorum negatif diyemem tekrar kan ver dedi ve değerim 420 çıkmıştı
miniminisevgilimm damlaaa_1 canım aslında değeri belirtmemişler sadece 5ten küçük demişler yani bu 1 de olabilir 2 de olabilir 0 da olabilir o yüzden gebelik olmayabilir sen yine de tekrar test verirsin emin olursun canım 🌼
patlakprezervatif tazemom1 ben yaşadım bunu. Sanki vücudum zorlanıyor da olmuyor gibi bir halim vardı. Hatta smear testide yaptırmıştım. Sanki tıkanıklık varmış gibi içeriyi kurcaladılar adet olurum demiştim 😂. Meğerse hamileymişim
miniminisevgilimm damlaaa_1 tamam canım hakkında hayırlısı olsun inşallah Rabbim gönlüne göre versin bizi de haberdar et ☺️🙏🌼
aybrtug tazemom1 en ucuz test bile 2 çizgiydi 4 tane test yaptım kızım bize sürpriz oldu inanamadım çünkü 🫣💖iyiki doğmuş