Bebeğim 6ay 8günlük 5. Ayda tadım yapmaya başladık ilk güzel yiyordu ama son 2haftadır asla yemek istemiyor dün doktor kontrolüne gittik 7.800kg doktor az kilosu dedi mama ile besleniyorum sütüm olmadığı için bir sürü değişik tarifler denedim kendi yesin diye serbest bıraktım kaşık verdim ama asla yemiyor ne yapabilirim çok üzülüyorum