kaktuscicegi_ Kız bebekler için uzun kollu mayo arıyorum. Hangi markalardan memnun kaldınız ? Ve mineral filtreli güneş kremi tavsiyesi istiyorum kızlarrr
defnesmam42 kaktuscicegi_ bizim yaşadığımız yerde deniz yok🥲 bende sadece güneş kremi önerisi alabilir.miyim . Geçen sene mineral çare kullandım ama kızım esmer olduğu icinmi bilmem yine de karardı çocuğum.
Asyaveannesi04 kaktuscicegi_ mayolarımızı genellikle H&M’den alıyorum uzun kollu da var hiç bir zararını görmedim güneş kremi de badger kullanıyoruz kızım asla yanmadı kızarmadı
belgin2 kaktuscicegi_ ben H&M ve Decathlon dan alıyorum mayoları güneş kremi de Mustela kullanıyorum normal krem ve stick olarak iki çeşit aldım geçen yazda kullanmıştım çok iyiydi
defnesmam42 kaktuscicegi_ çok övülen hersey boş çıkıyor vallahi ben aldıktan sonra aşırı övülmeye başladı