Kızlar kabul edildi ama doğum izni bitip 1 Nisan’dan itibaren 24 haftasını doldurmayanlar yararlanır diyor benim şu an 21 haftalık bebeğim sanırım ben yararlanabileceğim inşallah resmi gazetede yayınlarlarsa yani bu kadar uzun süreçlerde bir sürü insan mağdur oldu hayırlısı olsun diyorum inşallah bundan sonraki yararlanacak olanlara 🥲