gokcenmomys Kızlar kullanıp memnun kaldığınız bir göğüs pompası var mı? Uygun fiyatlı iş görür bir şey arıyorum. Philips aventin manuel pompası var bende ama sütüm hiç çıkmıyor onda ve elim ağrıyor süt sağıcam derken. Önerilerinizi bekliyorum
budakrabia gokcenmomys vaktiniz varsa elektrikli tavsiye ederim çekim gücü iyi ama bebeğiniz küçükse biraz zor oluyor başından ayrılamıyorsunuz giyilebilir en rahatı ben bir tane aldım yetti bebebao bütçeniz yetmezse 2. El de alabilirsiniz genelde satanlar çok kullananlar olmuyor zaten
alparslanmomms gokcenmomys bababeo kullandım 3 günde bozuldu iade etmiştim . Elimde mochi ve lansinoh var düşünürseniz uygun fiyata yardımcı olurum . Bendekiler giyilebilir . Sağımla besledim çok rahat etmiştim . Lansinoh u 1 2 ay kullandım vakum yapmamaya başladı garantiye gönderdim motoru komple değiştirip gönderdiler . Garantiden geldikten sonra hiç kullanmadım sütten kestim zaten oğlumu . Sıfır ayarında yani . Mochiyi daha uzun kullandım . İkisi de şu an sağlam
gultenayd Mochi marka giyilebilir şarjlı kullandım bebeğim erken doğduğu için emememişti o süreçte çok yardımcı oldu memnun kaldım farklı sağım modları ve farklı hız ayarları var kendine göre ayarlıyorsun
budakrabia gokcenmomys evet memnunum bende lansinoh elektrikli de var çekim güçleri ayni geldi bana tek sorun eğilmeyeceksiniz ya değilse içindeki süt dökülüyor ben çömelerek alıyordum yerden birşey alacaksan
gokcenmomys budakrabia arada baya bi fiyat farkı var. Bir de elektrikli daha yüksek çekim gücüne sahip diye okudum yorumlarda süt arttırmak için istiyorum aslında kararsız kaldım
gokcenmomys alparslanmomms teşekkür ederim ikinci el baktım biraz ama daha tam ne alacağıma karar veremedim