Hanımlar merhaba ben 3 sene önce doğum yaptım onda da hamileyken idrarda da kanda da pozitif çıkmadım 15 gün sonra pozitif çıktım bu seferde 31 martta regl oldum korunmuyoruz bebek istiyoruz diye reglden 15 gün sonra kan verdim çıkmadı iki kere idrar testi yaptım silik çıktı şimdi reglim haftaya ama kaşık ağrısı akıntı bulantım var hamile olabilir miyim acaba ilkte de çıkmamıştı sonra çıkmıştı şimdi de bilemedim var mı sizce ???