Kızlar bebegim 5 ay 2 günlük normalde gece uykusunda üç saatte bir uyanan bir bebekti. Çocuk bozuldu sanki ya. Uyumuyor şu üç gecedir uyumuyor resmen yarım saat en fazla uyuyor saatlerce uyutmaya çalışıyoruz. Sizde de böylemi anneler ya nasıl geçecek bu dönem atak mı başladı ne böyle 😓