Bizde aynı durumdayiz geceleri her saat başı kalkıyor sürekli mızmiz hep bir ağlama modunda herşeyden çabucak sıkılıyor oyalamak imkansız özellikle geceelri saat başı kalkması çok yıpratıyor gündüzleri yarım saat uyuyor onbeş dk sonra geri uyumak için bir daha ağlıyor 🤦Bir an önce geçmesini bitmesini ümit ediyorum 4 .ayın