kimbumadam cheescakeseverim yüzüne düzenli kullanmadım hiç gerekte yok bence sadece arada pütür olduğunda bioderma atoderm sürüyorum
ollaluna7 cheescakeseverim kızarıklık falan oluşuyorsa mustela stelatopia güzel toparlıyor günlük nemlendirme içinse ecowell güzel kuruluğu fazlaysa da bioderma atoderm öneririm
miabel9 Benim kızımın yüzü çok hassas ve kuruduğu için doktoru bepanthol sensidaily atopik krem önerdi onu kullanıyorum
[silindi] cheescakeseverim evet nemlendirmesi gayet iyi. Kızımın cildi atopiye meyilli olduğu için doktoru bunu tavsiye etmişti
HELELEKADIN cheescakeseverim oğlum da ileri derece cilt kuruluğu vardı ne sürdüysem geçmedi bunu günde 4 5 defa sürdüm ve geçti çok memnunum
accountant cheescakeseverim bioderma daily var her yerine ondan sürüyorum ama yüzüne sık sürmüyorum kuru görürsem sürüyorum