Çok kolaydı, çok şükür maşallah 😬🤭
Hatta herkes derdi ki keşke senin gibi hamilelik yaşasam
Mide bulantısı, kusma hiç bişey yoktu.
İştahım ful yerindeydi. Doğuracağım gün bile rahatça eğilip kalkıyordum. Hatta sancı çekerken yemek yapıp yemiştim, aç acına doğuramam demiştim 😂😂
Hiç bir ağrı sızı da yaşamadım, sadece 28 haftalıkta Bi erken doğum riski durumu oldu onda da 2 hafta zor yattım geri kalktım😂
Uyumayı çok severdim, sadece uykuya düşkünlüğüm çok oldu o kadar 🤭