ay_adengunes Kızlar doğum yapalı 4 ay 23 gün oldu bugün ilk regl oldum. Aktif emziriyorum, sütüm etkilenir mi? Tadında değişiklik olur diyor internet öyle mi. Deneyimli annelerim yardımcı olur musunuz
sonnenblume ay_adengunes 6. Ayımızda olmuştum şuan 11 aylık ben herhangi bir olumsuzluk sezmedim. Ayrıca neden tadı değişsin ki 🙂 geldiği yer farklı gittiği yer farklı 😅 böyle absürd asparagas şeylere inanıp sütünüzü etkilemeyin 🥰
bigemmom ay_adengunes tadı değişmez yani saçma ama biraz azalma hissediyorum ben ilk 2 3 gün sonra normal oluyo
HELELEKADIN ay_adengunes benim sütüm azalıyordu reglken ama şuan emme sıkıntısı yaşıyorsan 4. Ay atağı da olabilir
ay_adengunes sonnenblume ataktan dolayı reddediyor demek ki ara ara 2-3 dk emip bırakıyor dedim yoksa tadı mı değişti internette öyle diyordu korktumm 🥲
miabel9 Ben doğumdan 2 ay sonra oldum. Herhangi bir etki olmadı. 18 aylık kızım hala bayıla bayıla emiyor
ay_adengunes miabel9 4. Ay atağından dolayı ara ara reddediyor dedim yoksa regl oldum ondan mı ama emdi şimdi şükür 😍
ay_adengunes Retzja 4. Ay atağındayız ara ara red ediyor dedim onla ilgili mi acaba şimdi emdi şükür 😍
sonnenblume ay_adengunes muhtemelen öyledir 🙂 bir de o aylarda dışarıyı keşif daha keyifli hale geliyor 🥰 emip bırakması da normal 🙂
ay_adengunes HELELEKADIN evet evet ataktan dolayı çünkü etrafı izlemek istiyor bir de en ufak seste hemen dikkati dağılıyor. Azalmadı benim şükür ❤️