Deletedmom277 bir kez eser miktarda yazan bi paketli gıda yedim. İki gün sonra böcek ısırması gibi tek tek kızardı beyaz noktalar oldu baş gibi. Bir daha paketli gıda yemeye tövbe ettim. Ben de aptamilin 7 tahıllı ballı kaşık mamasına muz ekleyerek kahvaltı hazırlıyorum şimdilik. Ya da kendim bebek bisküvisi yapıyorum evde ona elma, muz falan ekliyorum. Daha tam 6 aylık olmadığı için yumurta denemedim ama kendim tüketiyorum. İnşallah tez zamanda kurtulalım 🙏🏻