Selam herkese. Oğlum 17 aylık, 3 gündür hasta ama 2 gündür baya rahatsız. Sabah acile götürdüm, çok şükür ciğerlerde bir şey yok. Antibiyotik, pedifen, calpol verdi ve 2 saatte bir burun temizliği. Sorun şu dünden beri yediği içtiği her şeyi kusuyor. Aşırı balgam ve burun tıkanıklığı var doktor da bundan kaynaklandığını söyledi kusmasının. Yani mide sürekli boş bıcır bıcır çocuk yataktan çıkmıyor halsizlikten başka ne yapabilirim kusmaması ve bir an önce toparlanabilmesi için ?