molfix premium kullanıyorum kaka taşma yapıyor ara da ve lastik izi yaptı bizde onun dışında bir sorun yaşamadık iz yaptığı içim molfix fırsat pakete geçtim oda iz yapıyor kenarları vs açarak taktım ne yaptıysam iz kalıyor bir de farklı marka denemek istiyorum ya da iz kalması normal mi kime sorsam iz yok diyor bizde çok fazla iz yaptı büyük beden aldım hatta oda iz yaptı bez büyük geldi tekrar 2 numaraya geçtim