rosebud 18 aylıkken kestim ben kızım suab 2 yasnda. Emzik gibi kullanıyordu zaten 2-3 fırt çekip gidiyordu, büyüdükçe toplu alanlarda sıkıntı yaşayacağımı düsünüyordum üst açma meme isteme gibi. İyikide öyle yapmışım. 2 yasında olmasına rağmen suan asla anlamıyor laftan, ve aşşırı inat. anlasaydı konuşarak kesmeyi denerdim. Ben sabır taşı ile kestim. 3. Günde bıraktı tamamen memeyi istemedi. Gece uyanmaları oluyordu ondada geri uykuya döndürüyordum. Her memeyi istediginde sabır taşı sürdüm, kendiside istemedi zamanla