Valla Delırcem kızlar 1.5 aylık bebegım çok gazlı damla da kullanıyorum ama uyumuyor . Emıyor emıyor sureklı emıyor ? sütüm var karnı tok emınım mama bıle verıyorum belkı açtır dıye mamayı kusuyor tok olduğu ıcın. Emdıkce gaz oluyor bugün sadece gündüz 1.5 saat uyumuştur onun harıcınde hep memede ya da kucakta kalmak ıstıyor . Var mı Bızım gıbı olan ne zaman duzelır benım ıkıncı çocuğum ılk çocuğum böyle degıldı emer uyurdu guzel