3.ayda başlayıp 4.ayın ortasında düzeldi.Çok uğraştırıcı bir dönem.Gündüz yeteri kadar beslenmezse gece telafisini yapıyor için rahat olsun.Maksimum 5.aya kadar sürebilir.Bu arada ben emzirmeye çalışırken eşim de telefonun ekranını göstererek oyalamaya çalışıyordu.