Burda bu branşta görev yapan varmı fikir almak istiyorum kızımın öğretmeni bir kez fiziksel uyarı yaptı konuştuk yanlış anlaşılma olduğunu söyledi pazartesi günü yanaklarından tutup senin dilin yok mu çıkar bakalım dilini sen konuş gibisinden yanaklarını sıkmış eteklemiş sınıfta sürekli kızıma karşı bir takıntılı hali var kızım şu an beş yaşında konuşmayı çok seviyor kendisini ifade edebiliyor bana sürekli işte kızımın aşırı özgüvenli olduğunu çok konuştuğunu söylüyor sınıfta kızım gibi böyle her hareketine taktığı birkaç öğrenci var okuldan soğuttu resmen okula gitmek istemiyor ders yapmak istemiyor bu fiziksel uyarı benim için normal bir davranış değil bunu kiminle ve nasıl çözebilirim rehberlikle görüşmek istiyorum ceza verdiğini kızıma taktığını bir kere daha böyle bir olay olduğunda gidip konuştuğumda hallettiğimiz ama tekrar aynı şekilde yine fiziksel uyarılar uyarıda bulunuyor kızım bunu normal bir durum olarak algılayacak ve ilkokulda sorun yaşayacak diye çok korkuyorum ona başkası bu şekilde zorbaladığı zaman bunun normal geleceğini ve bana söylemeyeceğiniğinden dolayı biraz endişelerim var davranışları normal değil yani bunlar bu tarz şeyler olabiliyor mu okulda ne yapmak gerekiyor bilmiyorum çok mu evhamlı davranıyorum yoksa gerçekten bir şeyler yapılmalı mı öğretmene karşı bana bir fikir verirseniz çok sevinirim