erkekbebekan oğlum şuan tam 11 aylık. 10 ay 5 günlükken tam olarak mamama bababa demeye başladı sonra bababa demeyi bıraktı şuan sadece mamama diyor. 7,5 ay iken bizde hiçbiri yoktu. Bence çok erken beklentiye giriyorsunuz ☺️ mesela bizim alkış yapma da yaklaşık 2 haftadır var. Yani 10,5 da alkış yaptı. Öncesinde bilinçsiz gel gel yapıyordu. Alkışı öğrenince gel geli bıraktı. Şimdi biraz onu biraz onu yapıyor. Ama henüz bilinçli değil. Hem kendinizi üzmeyin hem bebeğe yansıtmayın bu beklentileri ☺️ ben şok olmuştum arabada bir anda bababa mamama dedi hatta dededede tarzı bir şey de söyledi yani üçünü sıraladı. Ama geriye mama kaldı 🙂 mamayı bilinçli söylemeye başladığını düşünüyorum. Sıkmayın canınızı 🥰