Selenyagmur Merhabalar mama sandalyesi arayışındayım ama bi sandalyeye uçuk rakamlarda vermek istiyorum makul fiyatlı önerilerinizi alırım 🙏🏻
Azrasmomm Selenyagmur ben ikeadan alıcaktım gittim baktım çok küçük gibi geldi. E bebekten Joie Mimzy Snacker Ayaklı Mama Sandalyesi aldım çokta memnunum.
Mervea Selenyagmur ikea antilop kullanıyoruz memnunuz 22 aylık oğlum uzun süre daha kullanacaz gibi fiyatıda makul
Kubuu1 Selenyagmur geçtiğimiz haftalarda bine gelmişti daha kızım küçük ama ben aldım kenarda dursun diye plastiği çok kaliteli tepsisi ve sandalyenin boyu da güzel içine bir minder alırım sadece sert olduğu için. Ara ara geliyor zamanınız varsa takip edin derim
Azrasmomm https://www.e-bebek.com/joie-mimzy-snacker-ayakli-mama-sandalyesi-p-joi-h1127aa002/ linki bu sitesinde tükenmiş. Şubat ayında yüzde 29 indirim vardı yine olur mu bilmiyorum
Mervea Selenyagmur minderli gayet rahattı şuan mindersiz kullanıyoruz minderini ayriyetten temin edebiliyorsunuz
tugceilealin Selenyagmur e bebekte joie guzel bir de pregonun 300 400 civari bi mama sandalyesi vardi o iyi bende ikisinden birini alacagim gelecek ay