sweetbabyyy Merhaba, ek gıdaya geçeceğiz inşallah tabii önce tadım 🙂 bu süreçte kesinlikle alınması gereken ya da aldım pişman oldum dediğiniz araç gereçler oldu mu? Alışveriş yapacağım fikir istiyorum 🙂
Gokturkmom sweetbabyyy Cam rende almalısınız,bebek irmiği ilk etapta pürüzsüz ve güzel oluyor.Tarhana ben ev tarhanası kullanmıştım.
organikirmik sweetbabyyy yoğurt makinesi çok kolaylık sağlamıştı çok seviyodum. Buharlı pişirme makinesini almasam da olurdu ben çok sevemedim onu. Gıda olarak set almıştım ama irmik pirinç unu falan kaldı elimde kullanamadım
sweetbabyyy organikirmik buharda pişirme aparatı almayı planlıyorum, mama tabağı olarak da oioi slikon yerine munchkin mika vakumlu baktım ama kararsız kaldım
Gokturkmom sweetbabyyy bence gerekli ya minik bir tencere minik bir tava. Küçük tencereniz varsa almanıza gerek yok tabii ki ama yumurta pişirirken küçük tavada puf puf oluyor çok güzel oluyor
organikirmik sweetbabyyy evet aparat çok daha iyi ve pratik olur makine yerine bence de. Ben Bella maison’dan melamin tabak almıştım onla gittik uzun bi süre. Kaşık olarak munchkin kullandım ama uzun süre değil sevmedi pek kendi kaşıklarımıza geçmiştim