Bir hafta sonra dokuzuncu aya gireceğiz son birkaç haftadır böyle kakası bütün beze bulaşacak şekilde değil kremsi gibi ya da poposuna biraz yapışık gibi oluyor bu kabızlık demek mi armut kabak yulaf zeytinyagı bu aralar veriyorum ama bu neden dolayı olabilir her zaman verdiğim şeyleri veriyordum birden böyle olmaya başladı başına gelen var mı