Oğlum çok güzel ilerliyordu iki hafta oldu. Kakasını da çişini de lazımlığa ya da klozete yapıyordu ama şimdi asla ikisini de yapmak istemiyor altına yapıyor. Sadece gece yapmıyor. Neden anlamıyorum çok sakin yaklaştım hep oyunlar oynadık zorlamadan sıkmadan yaptım ama çıldırma noktasına geldim. Çok üzülüyorum yanlış bişey mi yapıyorum acaba 😔33 aylık