yesimaball Kızlar sabah test yaptım bir iki dakika sonra baktım bişey yok gibiydi bir iki saat sonra tekrar baktım silik çizgi çıkmış kuruma çizgisi olabilir mi kaset test yaptım üç aylık bebeğim var doğum yaptım erken hamile kalsam sıkıntı olur mu
tazeannecikkk yesimaball öncelikle hamile olup olmadığından emin olun belki boşuna sıkıntı yapiyorsunuzdur. Ama kesin hamileyseniz sıkıntı olup olmayacağını doktorunuzla tartismaniz daha doğru nasıl doğum yaptınız dikisleriniz ne durumda rahminiz toparlanmış mi vs. Kişiye göre değişebilir.
deleted20517 yesimaball korunmasız ilişki oldumu eğer olduysa hamile olma olasılığınız var var testi tekrarlayın isterseniz
acemianne3 yesimaball muhtemelen kuruma çizgisi canım beş dk sonrasını pek umursama. Ama burada öyle ogrenenlerde olmuş. Saatler sonraki testle hamile olan varmış. En iyisi kan vermek bence. Tabi bebeğin küçük birde eğer bakabilecek destek ve durumun varsa neden kardeşi olmasın. Hayırlısı.
deleted20517 yesimaball ama sütün koruma özelliği yok biliyorsunuz demi birde yeni doğum yapmışsınız hamile kalma olasılığın yüksek olduğu bi dönem yani
yesimaball deleted20517 Evet biliyorum bir cahillik yaptık korkuyorum inşallah yoktur kuruma çizgisidir diye düşünmek istiyorum en kısa sürede deri altı implantı yaptırmayı düşünüyorum