elos_ Kızlar bebeğim 26 günlük, emerken memede uyuyor ama gazını alırken uyanıyor sonra hiçbir şekilde uyutamıyorum kucağımda piş piş ayakta piş piş bebek arabasında sürme.. Hiçbişey fayda etmiyor. Sizler nasıl uyutuyorsunuz.
elizinannesigeldi elos_ canım , gazını memeyi biraz emdikten sonra al . Sonra tekrar memene al uyut ve bırak
seloloo elos_ emzirip yatağına koyuyorum ağzına emzik veriyorum, bazen dalmadan önce 1-2 kere düşüyor konuşmadan sessizce geri veriyorum sonunda uyuyor kendi kendine atıyor emziği
mihrasina elos_ valla memede uyuyor bizimkide omzuma alıyorum gaz için eğer dalmamış sa uyanıyor gazı çıkınca yüz üstü göğsüme yatırıyorum pışpışlayarak huysuzlanmazda orda uyuyor tam dalmışsa gaz çıkarma esnasında uyanmıyor zaten ama yatağına koyuncauyanıyor bizimki bende yatağını önceden ısıtıyorum sıcak su torbasıyla felan sıcaklık farkından hemen anlıyor kucaktan indiğini
hllvrll Silingte kucağımda uyutuyorum bazen yada evin içinde turlayarak kolumda uyuyo sonra yavaşça ikimiz birden yatağa yatıyoruz hemen kalkmıyorum yanından hatta kolum bile bi süre başının altında kalıyor ama vücudumuz yatakta oluyor kendime yan çeviriyorum bende dönüyorum ona iyice dalınca kalkıyorum. Yada yatakta zıplayıp uyutuyorum en olmadı bebek arabası
umaygkr hllvrll bende ayni bu sekil 3.5 aydir kolumla beraber yatirip kolumu sonradan cekip uyuyorum ya ama resmen benimle yatip benimle kalkiyo gece de gec yatiyo ben onu uyutup biraz kendime vakit ayirmak istiyorum yanina uzanmazsam kalkarsam hemen anliyo uyaniyo sonra basa sariyo uyutma cabam artik yorulup pes ediyorum mecbur bende uyuyorum saat 10 bile olsa sizinki uyanmiyor mu nasil ilerliyosunuz
elos_ hllvrll her aşamayı uzun tutarak yapıyorum ki iyice dalsın ve hareketten etkilenmesin ama yatağa geçtiği an 3 dk sonrasında gözlerini kocaman açıveriyor, uykusunu almadığı için gözü hep uykuda oluyor bu sefer sil baştan yeniden emzir gaz çıkar uyutmaya çalış..
hllvrll umaygkr benimki daha 44 günlük. Bazen işe yarıyor bu taktik bazen yaramıyor uyanıyor hemen. Ama çoğu zaman ağlayıp huzursuz olacağına ben de yanına yatıyorum. O kafaya girdim
elos_ umaygkr şimdi annem var da tek işim bebekle ilgilenmek, annem gidince bir an önce uyusun da işimi gücümü halledeyim ben de biraz dinleneyim diye daha çok stres yapıcam kesin. Annem gitmeden bir yolunu bulmam lazım ama nasıl yapıcam
umaygkr hllvrll ben sadece ilk dogdugu hafta besigine koyabildim destegim de yoktu mecbur kendim de uyuyabilmek dinlenebilmek icin bu cozumu bulmustum o gun bugundur devam 🤣 gecen besige alistirmaya tekrar calistim dalana kadar salla allah salla kolum koptu en azindan boyle besleniyo geri uyuyoruz 10 dk icinde bende dinlenebiliyorim napim esimi salona sutladik adam kendi evinde deplasmanda
elos_ elizinannesigeldi evet çok güzel bir taktik, birkaç kez de yaptım ama bu sefer de yerine bırakınca uyanıyor. Bizde uykular hep ayaküstü kısa kısa
umaygkr elos_ annen gidene kadar bulamasan da gidince mecbur bulursun kuzum merak etme 🤣 benim yanimda kimse de yoktu mecbur deneme yanilmayla biseyler bulunuyo
umaygkr elos_ bu arada dun hava guzel diye ilk defa tshirt giydim oyle yattim kiz daha da zorlasti isler kafasi zaten terliyo kucagimda bi de koluma yapisti 🤣🤣 temelli zor ayirdim kolumu altindan bazen sirf uyuyabilmek icin kolumu da cekmiyorum insallah kafasina zarari yoktur
umaygkr elos_ birkac kere de ayagimda sallamayibdenemistim 2 aydan sonra yumusak ve alcak bi yastikla 20-25 dk sallayip birakmistim oyle de uyudugu olmustu
elos_ umaygkr şu an kucak dışında hiçbiryetde durmak istemiyor, azıcık daha büyüdüğünde çaresiz kalırsam mecburen sallayacam
elos_ seloloo gazını almadan mı yatırıyorsunuz, ben de birkaç gün gazını almadan yatırdım gaz sancısı oldu acile gittik lavman yapıldı öyke rahatladı kuşum 😔 o yüzden illa ki gazını almaya çalışıyorum o sırada da uyanıyor
su_20 elos_ Lavman bağırsakları tembelleştiriyor mümkünse yaptırmamaya çalışın bizde gaz probleminden gittik acile 2 defa bilmiyordum lavmanın bağırsak tembelleştirdiğni yaptırmıştım düzenli kakasını yapıyordu normalde 3-4 gün yapmadı şuan yeni yeni düzene girdi.
seloloo elos_ kesinlikle 10 dk dan önce koymuyorum yatağa 2,5 aydır. Emzirip gaz çıkartıp dik durmasını sağlayıp hemen yatağa koyuyorum. Emzikle dalıyor. Bazen uyumuyor emzik ağzında olmasına rağmen yeniden omzuma alıp gazını çıkartmaya çalışıp öyle yeniden yatağa koyuyorum uyuyor