kubrasayfam burdabirivar stresli değilim tam tersi rahatım sadece sormak istedim farklı bir şeyler öğrenmek için
gumussst melek0610 5. aydan 6.aya kadar günlük bir kez tadım yaptırdım öğleden sonra 2 gibi yaptırdım. 6. aydan itibaren sabah kahvaltı- öğleden sonra ara öğün- akşam 6 gibi akşam yemeği şuan 8 aylık olmak üzere böyle devam hala.
gumussst kubrasayfam edaeren00 çay kaşığının ucuyla kimyon atıyorum ben herhangi bir problem yaşamadım siz bilirsiniz çok faydalı sebzeler bana göre.
kubrasayfam haless39 teşekkür ederim bilgilerin için en doğrusu bu zaten biz ne yersek onun suyundan vs verebiliriz bence yavaştan yoksa sonra yemiyorlar
haless39 kubrasayfam kesinlikle ev yemeklerine alıştırmak erkenden en doğrusu.Bu sayede şuan herşeyi yiyorlar.
haless39 kubrasayfam kesinlikle ev yemeklerine alıştırmak erkenden en doğrusu.Bu sayede şuan herşeyi yiyorlar.
kubrasayfam omeremir1317 Gerçekten ilk çocuğa dikkat ediyoruz yemek seçiyorlar yemiyorlar şimdi anam babam usulü devam 😅