2 bebeğime doğum yaptım çok isteyerek doğurdum ilk iki gün çok iyiydim şimdi çok hüzünlü hissediyorum dün geceden beri ağlıyorum bebeğime yetebilecekmiyim diye lohusa depresyonuna mı girdim acaba hormanel mi anlamadım eşimde asla destek olmuyor var yok gibi kendimi çok yalnız hissediyorum