11 aylıkken emeklemeye başladı öncesinde sürünüyordu. 10 aylıkken filan tutunup kalkmaya başladı. Sıralama var. Tek elinden tutunca yürüyor ama halen bağımsız yürüme yok. Ne zaman yürür tahminen? Hızlandırmak için yapabileceğimiz bir şey var mı denediğiniz?