Arkadaşlar merhaba, bebeğimiz cuma 1 aylık olacak ancak burun tıkanıklığı var hırıltılı yaklaşık 1 haftadır . serum fizyolojik kullanıyoruz ama sabahları özellikle artıyor gün içinde rahatlıyor bu normal mi hasta olabilir mi sizce başına gelen var mı? Ateşi yok emmesi iyi