Emzirme sürecinde bende öyleydim
Bi tek rexona Deodorant fayda ediyordu sprey olan değil ama sürülenden.
Emzirme geçince düzeldi.
Ha bir de, ennnn fayda gördüğüm ve bekarlıktan bu yana kullandığım şey DEOTAK krem Deodorant.
Bu kadar mı faydası olur. Özellikle emzirme döneminde aşırı memnun kalmıştım.
Bekarken spor yaptığım için sürekli koku olurdu, onu duştan sonra sürerdim 2 3 gün kokuyu önlerdi.
@perla_ bu DEOTAK kreme Bi bakın derim trendyoldan ben moru kullanmıştım pembesi de güzel