Merhaba 1.5 yaş oğlumun reflüsü olduğundan şüpheliyim ama net bi belirti yok yani şöyle ki kusması yok ama gece mesela uyandıgında cok sesli yutkunuyor bikac kez, ve agzında kötü bi koku oluyor , hep poposunu dikerek yüz üstü yatiyor ve disinde erime var. Bu tarz belirtileri yasayan var mi ?