Arkadaşlar eşim dun eve birseyler almas alışveriş poşetini mutfağa bırakmış gece 23 civarı bende sabah poşeti açtım içinde kefir de var sabah 7 gibi buzdolabına koydum sma bütün gece oda ısısında kalmış oldu buzulmusmudur mutfak öyle aman aman sıcak degil bebeğime iciriyordum kafama takıldı acaba icirsemmi atsammi