anne232 Sürekli yaptığınız en sevdiğiniz keke tarifiniz hangisi sade mı kakaolu mu meyveli mı favoriniz
Dmt-01 anne232 ben havuçlu severim ama eşim üzümlü cevizli sever kızım kakaolu sever sadece kakao oalcak ceviz vs yemez.oyüzden tek kek yapamıyorum herkese ayrı yapmak lazım işkence gibi oluyor.en son ramazandan önce yapmışımdır oyüzden.
lenakor Dmt-01 4lü kek kalıpları var tek kek hamuru yapıp birine sadece kakao birine havuç ceviz birine üzüm ceviz koyup aynı anda pişirebilirsiniz çok pratik
Dmt-01 lenakor aynen ondan alacam inşallah.aklımda da işte sanki çok zor bişeymiş sipariş vermek gibi erteleyip duruyorum:)
kdicmom anne232 klasik kek tarifinin(şekeri 1 su bardağından biraz daha az) içine ceviz, kuru üzüm, bitter çikolata koyuyorum bu aralar favorimiz bu. ama portakal rendeli ıslak kek de sık yaparım.