Tebrik ederimmm 😇keşke yürüme imkanınız olsaa her akşam düzenli çünkü genelde doktrrr diyetle yürüyüş veriyor,bnde aralıklı oruç yapıyorum hafta içinde günü ekmeksiz kapatıyorum 😌ama kendimde yürüyemiyorumkii bebişimden dolayııı ☺️☺️ama çevremde diyet yapıp yürüyüşle çokk güzel kilo verenler var