rukiye33 Ben kızımın kulagı nı 11 aylık oldu deldirdim toplam 15 gün oldu 11 ay 16 günlük hic aglama Dı cok şükür
ymrayse [silindi] ben 1 yasında deldirdim cok sevıyor kupe takmayı delerken taktıkları kupeyı taktım 1 hafta sonra kendi aldıgım küpeyle degıstırdım
hazale966 [silindi] 3 yasında istiyorsa delinebilir diye düsünüyorum eltim öyle 3 yasında deldi kendisi eczacı medikal küpe taktı kızı.
[silindi] haticeysr0 ama o dış kapının dış mandalı olmalı sizin çocuğunuz şimdi istedik dersin olur biter ❤️😘 He tek gitmek istemezsen diyebilirsin
byrmm [silindi] altını götürsende takmazlar canım. Bi 10 gün sonra filan çıkarıp takabilirsin dedi adam bize. Bende öyle yaptım. Bir yaşında deldirdim çok iyi oldu hiç ağlamadı bile.
Dfncgdm2022 [silindi] ben deldırdım. Ama bız evde deldırdık. Amcası saglıkcıydı kulakta delıyordu gayet temız ve hıjyenık bır sekılde yaptı bıde kızımda ıstıyordu onun fıkrıyel yaptık yanu