Pamukhanim_ canım benim ben senin yorumlarını ve postalarıni çok haklı buluyorum kimse çocuğundan bıkmaz usanmaz ama dediğin gibi annelerinde dinlenmek zaman gecirmek kendine ait alan oluşturma hakkı var ama maalesef çoğu erkek bunu bilmiyor sıkma canını boşver büyüyüncede o pişman olur sen alır doğayı keyfine bakar eğlenirsin ♥️🌹