bbmm Evet 1 aylık yazıldım şimdilik ne olur ne olmaz ay ay gitmek daha mantıklı geldi. Şöyleki mesela pazartesi deneme olarak gittiğimde kaçta gittim hatırlamıyorum 10 kişi vardı dün 19:00 gittim yine 10 kişi vardı. Benden büyüklerde vardı küçükler de vardı. Hocayla ders olduğu için muhabbet etme şansın pek olmuyor herkes dersini yapıyor çıkıp gidiyor.