Hepimiz sorunun farkındayız bu sürdürülebilir bir şey değil planınız nedir ne yaptınız ya da ne yapmayı düşünüyorsunuz, emerek uyuduğu için her uyandığında aynı desteyi arıyor, gece yanımda yatıyor bazen sabaha kadar sırtım yatağa değmiyor emzik gibi emerek uyuyor, o da yorgun ben de yorgun Yeni bir güne başlıyoruz, emzirmeyi sonlandırırken uyku işini nasıl yapacağız vs. Başka nasıl uyutabilirim bilmiyorum sallayınca falan çok ağlıyor