ilknurozdgn Kızlar gece bebeğim iç çeke çeke ağlamaya başladı ama normal bi ağlama gibi değil sadece iç çekiyor gözleri kapalı uyuyor bu normal bişey mi yoksa bi yeri falan mı ağrıyor bilemedim bunu yaşayan var mı aranızda
mrvdnzz ilknurozdgn 55 günlüğüz hala aynı kabus görüyor hıçkırarak ağlıyor ama uykuda devam ediyor uyumaya sonra normalmiş bu durum